.label-size:hover { border:1px solid #6BB5FF; text-decoration: none;-moz-transition: all 0.5s ease-out; -o-transition: all 0.5s ease-out; -webkit-transition: all 0.5s ease-out; -ms-transition: all 0.5s ease-out; transition: all 0.5s ease-out; -moz-transform: rotate(7deg); -o-transform: rotate(7deg); -webkit-transform: rotate(7deg); -ms-transform: rotate(7deg); transform: rotate(7deg); filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Matrix( M11=0.9961946980917455, M12=-0.08715574274765817, M21=0.08715574274765817, M22=0.9961946980917455, sizingMethod='auto expand'); zoom: 1; } .label-size a { text-transform: uppercase; float:left; text-decoration: none; }.label-size a:hover { text-decoration: none; }

Friday, March 18, 2016

ကားပိုင္ရွင္ေတြအတြက္ ရာသီျပင္းခ်ိန္မွာ မိမိတို႔ ကားအား ဂ႐ုစိုက္ထိန္းသိမ္းစရာ အခ်က္မ်ား

ရာသီဥတုပူျပင္းခ်ိန္မွာ ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ ကားတစ္စီးလံုးရဲ႕ အပူခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းေတြကို ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။
၁။ အဲကြန္းအလြန္အကြၽံမသံုးပါနဲ႔
ကားတစ္စီးရဲ႕ အဲကြန္းကို အလြန္အကြၽံအသံုးျပဳျခင္းက လည္း ကားရဲ႕အပူခ်ိန္ကို ျမင့္မား ေစပါတယ္။ ကား အဲကြန္းကို နံပါတ္အျမင့္ဆံုးနဲ႔ ဖြင့္ထားလို႔ အ တြင္းခန္းမွာ ေအးေနေပမယ့္ ကား ရဲ႕အျပင္ဘက္အစိတ္အပိုင္းက ေတာ့ အင္ဂ်င္ေရာ အဲကြန္းကြန္ ပရက္ဆာကပါ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ျမင့္ေနတဲ့အတြက္ ကားအပူခ်ိန္ ကို ျမင့္တက္ေနေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကားအဲကြန္းကို လိုအပ္သေလာက္သာ ဖြင့္ပါ။ အဲကြန္း ကို သံုးလိုက္၊ နားလိုက္မၾကာခဏ လုပ္ေပးတာမ်ိဳးေတြ ျပဳလုပ္ေပး ျခင္းျဖင့္ ကားအင္ဂ်င္နဲ႔ ကားအပူ ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၂။ ဘက္ထရီေသခ်ာတြဲပါ
ဘက္ထရီ ကလစ္ေတြကို ေသခ်ာတြဲဆက္ထားပါ။ ဘက္ ထရီႀကိဳးေတြ၊ ကလစ္ေတြမခုိင္ၿမဲ ရင္ အပူထြက္လာေစၿပီး မီးေလာင္တဲ့အထိ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့ အျပင္ ဘက္ထရီ ႀကိဳးေတြက ဆက္ရာေတြမ်ားေနရင္ ဘက္ထ ရီငုတ္တစ္ခုတည္းမွာ ႀကိဳးေတြ စုၿပံဳၿပီးတပ္ထားရင္ အပူလြန္ကဲမႈ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဘက္ ထရီငုတ္ေတြကို ေသခ်ာတပ္ဆင္ ပါ။ ငုတ္တစ္ခု ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္း သာ တပ္ဆင္ေပးပါ။ ႀကိဳးဆက္ရွိ ေနတဲ့ ဝိုင္ယာႀကိဳးေဟာင္း၊ ႀကိဳး အေဆြးေတြ  အသံုးျပဳျခင္းကို ေရွာင္ပါ။

၃။ အင္ဂ်င္ Coolant ေရ သတိ ျပဳပါ
ကားအင္ဂ်င္ေအးေစဖို႔အ ေထာက္အကူျပဳ ဓာတုေဆးရည္ ကို စစ္ေဆးေပးပါ။ ကားအင္ဂ်င္ Coolant ရည္က ေဟာင္းေနရင္၊ ရက္လြန္ေနရင္ စြမ္းေဆာင္ရည္ ကင္းမဲ့သြားပါတယ္။ အင္ဂ်င္ကို အေအးေပးဖို႔ အေထာက္အကူ မျပဳေတာ့တဲ့အျပင္ အင္ဂ်င္ကိုပါ ပ်က္စီးေစႏုိင္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ Coolant ရည္မရွိရင္ ေလ်ာ့နည္း ေနရင္လည္း အင္ဂ်င္ကို အပူျမင့္တက္ေစပါတယ္။ အင္ဂ်င္ Coolant ရည္ကို အၿမဲစစ္ေဆး ေပးသင့္ပါတယ္။

၄။ တာယာေလဖိအားစစ္ေဆးပါ
တာယာေလဖိအားကို ပူျပင္း ခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳသင့္တဲ့ေလဖိအား ပမာဏကို တာယာအရြယ္အစား အလိုက္၊ ကားအမ်ိဳးအစား အ လိုက္ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ မိမိကား၊ တာယာအရြယ္အစားတုိ႔နဲ႔ လိုက္ဖက္တဲ့ ေလဖိအားရွိေနဖို႔လို အပ္ပါတယ္။ ေယဘုယ်အားျဖင့္ ရာသီဥတု ပူျပင္းခ်ိန္မွာ ပံုမွန္ရာသီဥတုမွာ အသံုးျပဳေနတဲ့ ေလဖိအားေအာက္ အနည္းငယ္ ေလွ်ာ့သံုးသင့္ပါတယ္။ ေလဖိအားမ်ားလြန္းလို႔ပဲျဖစ္ေစ၊ ေလ်ာ့နည္းလြန္းရင္ပဲျဖစ္ေစ ကားတာယာေတြရဲ႕ အပူခ်ိန္ကို ျမင့္မားေစပါတယ္။

No comments: