.label-size:hover { border:1px solid #6BB5FF; text-decoration: none;-moz-transition: all 0.5s ease-out; -o-transition: all 0.5s ease-out; -webkit-transition: all 0.5s ease-out; -ms-transition: all 0.5s ease-out; transition: all 0.5s ease-out; -moz-transform: rotate(7deg); -o-transform: rotate(7deg); -webkit-transform: rotate(7deg); -ms-transform: rotate(7deg); transform: rotate(7deg); filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Matrix( M11=0.9961946980917455, M12=-0.08715574274765817, M21=0.08715574274765817, M22=0.9961946980917455, sizingMethod='auto expand'); zoom: 1; } .label-size a { text-transform: uppercase; float:left; text-decoration: none; }.label-size a:hover { text-decoration: none; }

Friday, March 18, 2016

ဟြန္ဒါ Civic Hybrid အေၾကာင္း


ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့ ဟိုက္ဘရစ္ကားအမ်ိဳးအစားေတြထဲမွာ လူႀကိဳက္မ်ားေနတဲ့ကားတစ္စီးျဖစ္တဲ့ ဟြန္ဒါ Civic  Hybrid အေၾကာင္းကိုေရြးခ်ယ္ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။၂၀၀၁ ခုႏွစ္ႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွာစတင္ထုတ္လုပ္လာတဲ့ ဟြန္ ဒါ Civic Hybrid ကို ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ထဲမွာ ပုံစံဒီဇုိင္းပိုင္းမွာေရာ အင္ဂ်င္တည္ေဆာက္မႈအပိုင္းမွာပါလူ ႀကိဳက္မ်ားကားတစ္စီးအျဖစ္ရပ္တည္ေနပါတယ္။တခ်ိဳ႔ကေတာ့ ဟိုက္ဘရစ္ကားတစ္စီးျဖစ္လို႔ ျပင္ဆင္စရိတ္ႀကီးမွာကို ၀ယ္သူေတြအႀကိဳက္နည္းေစတဲ့အခ်က္ ေတာ့ရွိေနပါတယ္။ အရင္ကထုတ္လုပ္ခဲ့တဲ့ ဟြန္ဒါ Civic ကို ၂၀၀၁ခုႏွစ္ကစၿပီး Hybrid အင္ဂ်င္သုံးကားတစ္စီး အျဖစ္ေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာပါတယ္။
ေစ်းကြက္ထဲကိုေတာ့ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ထဲမွာစတင္၀င္ေရာက္လာခဲ့ၿပီး ေစ်းကြက္ထဲမွာလူႀကိဳက္မ်ားကားတစ္စီးျဖစ္ လာပါတယ္။ အင္ဂ်င္အရြယ္အစား၁၃၀၀စီစီကို CVT ဂီယာတစ္မ်ိဳးတည္းျဖင့္ထုတ္လုပ္ၿပီး Sedan ကိုယ္ထည္ အမ်ိဳးမစားျဖစ္ပါတယ္။
ဂရိတ္ေတြကိုေတာ့ MXB,MXST,MX ဂရိတ္ဆိုၿပီး (၃)မ်ိဳးခြဲျခားထုတ္လုပ္ပါတယ္။ Chassis ေတြကိုေတာ့ ၂၀၀၁ ခုနွစ္မွ ၂၀၀၄ ခုနွစ္အထိကို ES9 နဲ႔ထုတ္လုပ္ၿပီး၊ ၂၀၀၅ခုႏွစ္ကေန ၂၀၀၈ ခုႏွစ္အထိ FD3 ျဖင့္ထုတ္ လုပ္ပါတယ္။ ES9 နဲ႔ထုတ္လုပ္ခဲ့စဥ္ကေတာ့ Base Grade တစ္မ်ိဳးတည္းသာထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး FD3 နဲ႔ေျပာင္းလဲ ထုတ္လုပ္ခ်ိန္ေရာက္မွ ဂရိတ္(၃)မ်ိဳးခြဲျခားထုတ္လုပ္ပါတယ္။
MXB
MXB ကို Base Grade အျဖစ္ထုတ္လုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ေဘးမွန္မီးတန္း၊ Fog Light တို႔မပါ၀င္ပါဘူး။ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ကေတာ့ Base Grade မွာ ေအာ္တီဗီမပါ၀င္တာျဖစ္ပါတယ္။ ေအာ္တီဗီမပါတဲ့အတြက္ စတီယာရင္ ကြန္ထရိုးလည္းမပါ၀င္ေတာ့ပါဘူး။ထိုင္ခုံေတြကလည္း Leather Seat ေတြမျဖစ္ဘဲ ရွန္မြိဳင္း ပဲျဖစ္ ပါတယ္။
MX
MX ဂရိတ္မွာေတာ့ ေဘးမွန္မီးတန္း၊ ေရွ့Fog Light ေတြပါ၀ငါလာၿပီး သည္ဂရိတ္ရဲ့မွာေတာ့ ေအာ္တီဗီပါ၀င္လာ တာေတြ႔ရလို႔ စတီယာရင္ ကြန္ထရိုးလ္လည္းပါ၀င္လာပါတယ္။ ဒီဂ်စ္တယ္အဲကြန္း ကြန္ထရိုးလ္၊ ဒီဂ်စ္တယ္ဒိုင္ ခြက္၊ စပီကာ(၆)လုံး၊ေရွ့ေနာက္အဲကြန္း တို႔ကိုတပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ပါတယ္။ ေနာက္မွာ Spoiler အေသးပါ၀င္လာ တာလည္းေတြ႔ရပါတယ္။ အလြိဳင္းေခြ ၁၅ လက္မျဖစ္ၿပီး cruise control နဲ႔ leather seat ေတာ့ မပါ၀င္ေသးတာ ေတြ႔ရပါတယ္။
MX ဆိုတာက Civic Hybrid ရဲ့ ဂရိတ္သတ္မွတ္ခ်က္ျဖစ္ၿပီး MXB က Base Grade ကိုရည္ညႊန္းပါတယ္။ MXST ဆိုတာကေတာ့ Civic Hybrid Standard ဂရိတ္ကိုဆုိလုိတာျဖစ္ပါတယ္။ MXST ကေတာ့ Standard ဂရိတ္ဆိုတဲ့အတိုင္း Civic Hybrid ေတြထဲမွာ ဂရိတ္အျပည့္ဆုံးျဖစ္ပါတယ္။ အလြိဳင္းေခြအရြယ္အစားက ၁၆ လက္မ ျဖစ္လာၿပီး အတြင္းခန္းလည္းဂရိတ္ျပည့္ေနတာေတြ႔ရပါတယ္။ အဲကြန္းပတ္လည္၊ ဒီဂ်စ္တယ္ ဒိုင္ခြက္၊ ေအာ္တီဗီ၊ စတီယာရင္ ကြန္ထရိုးလ္၊ cruise control , Turn Start , ေတြနဲ႔တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ထားပါတယ္။
Leather ထိုင္ခုံ၊ ပါ၀ါ၀င္းဒိုးပတ္လည္၊ ေရွ့ထိုင္ခုံပါ၀ါ၊ ျဖစ္တာလည္းေတြ႔ရပါတယ္။ အျပင္ပိုင္းမွာလည္း ေနာက္ Spoiler, ေရွ့ေနာက္ Fog Light , ေဘးတံခါးေဖာင္းလိုင္း၊ ေဘးမွန္မီးတန္း တို႔ပါ၀င္တာေတြ႔ရပါတယ္။
ဟြန္ဒါ Civic Hybrid ထဲမွာမွ Type R ဆိုၿပီးလူသိမ်ားေပမယ့္ ျပည္တြင္းမွာအသြင္းနဲတဲ့ေမာ္ဒယ္တစ္မ်ိဳးလည္း ရွိပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါ၀ါ ၂၀၀၀ စီစီျဖင့္ ထုတ္လုပ္ၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွာစတင္ထုတ္လုပ္ပါတယ္။ေစ်းကလည္း ရိုးရိုး ဟြန္ဒါ Civic Hybrid ႏွစ္စီးစာေလာက္ေပါက္ေစ်းရွိၿပီးျပည္တြင္းမွာလည္းတင္သြင္းႏႈန္းနည္းပါးပါတယ္။
ဟြန္ဒါ Civic Hybrid ေစ်းႏႈန္းေတြကေတာ့ ေမာ္ဒယ္ေပၚမူတည္ၿပီး ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ထဲမွာေပါက္ေစ်း က်ပ္သိန္း (၁၅၀)၀န္းက်င္ကေန က်ပ္သိန္း(၂၀၀)ေလာက္အထိေပါက္ေစ်းရွိပါတယ္။

No comments: