
ကားပိုင္ရွင္ေတြအေနနဲ႔ ကားေမာင္း႐ံုပဲေမာင္းၿပီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈပိုင္း မလုပ္ဘဲေနလို႔မျဖစ္သလို စနစ္တက်ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းဖို႔ကလည္း အေရးႀကီးတာေၾကာင့္ အမွားနည္းနည္းနဲ႔ လုပ္ႏုိင္ေအာင္လို႔ မွားေလ့မွားထရွိတာေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပး လုိက္ပါတယ္။
စက္သံုးဆီကိုသာ စစ္ေဆးျခင္း
ကားထဲမွာ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ ဘယ္ေလာက္ရွိသလဲဆိုတာကို အၿမဲလိုလိုသတိထားၾကည့္ၾကေပမယ့္ ဘရိတ္ဆီ၊ အင္ဂ်င္အေအး ေပးရာမွာ သံုးတဲ့အရည္(Coola-nt)၊ အင္ဂ်င္ဝိုင္တို႔၊ ဝါရွာေဆးရည္တုိ႔ကို ရွိ၊မရွိ စစ္ေဆးဖို႔ကိုေတာ့ ေမ့ေနေလ့ရွိပါတယ္။
ရာသီအလိုက္ သင့္ေတာ္တဲ့ တာယာမလဲျခင္း
ဖိနပ္ေတာင္မွ သူ႔ေနရာနဲ႔ သူ လိုက္ဖက္ညီစြာ စီးႏုိင္ဖို႔ အရန္ေပါင္းမ်ားစြာ ဝယ္ထားၾကေပမယ့္ ကားတာယာကိုေတာ့ ရာသီ ဥတုနဲ႔ ကိုက္ညီတာလဲလွယ္သံုးဖို႔ ေမ့ေလ်ာ့တတ္ပါတယ္။
ကားမီးလံုးကြၽမ္းေနတာကို မလဲျခင္း
ကားမွာ မီးသီးေတြကြၽမ္းၿပီး အလင္းေရာင္လံုလံုေလာက္ ေလာက္မရတာကို ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူးဆုိၿပီး ဒီအတုိင္းေနတာမ်ိဳးလုပ္ေလ့ရွိပါတယ္။
သတ္မွတ္အင္ဂ်င္ဝိုင္မသံုးျခင္း
ကားအင္ဂ်င္ေတြ အလုပ္ေကာင္းေကာင္းလုပ္ဖို႔ဆုိရင္ အင္ဂ်င္ဝိုင္က အဓိကျဖစ္ၿပီး ကိုယ့္ ကားရဲ႕ အင္ဂ်င္ပါဝါအလုိက္ သံုး စြဲရမယ့္ အင္ဂ်င္ဝိုင္ကိုမသံုးဘဲ ေစးပ်စ္ပ်စ္အင္ဂ်င္ဝိုင္ျဖစ္ရင္ ၿပီးေရာဆုိၿပီး သံုးတာမ်ိဳးေတြပါ။
မလိုအပ္ဘဲ ဝိတ္ေတြ အမ်ားႀကီးတင္ေမာင္းျခင္း
ကားေနာက္ခန္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အမိုးေပၚမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အသံုးမလိုဘဲ ပစၥည္းအေလးႀကီးေတြ တင္ထား၊ ခ်ိတ္ထားၿပီး ေမာင္း တာေတြေၾကာင့္ ခရီးမိုင္ေတြကို ပိုတက္ေစပါတယ္။
ကားဘီးေလမစစ္ဘဲေမာင္းျခင္း
ဒါကေတာ့ အမ်ားဆံုးလုပ္ ေလ့ရွိတဲ့ အမွားတစ္ခုလို႔ဆုိရမွာ ပါ။ ကားဘီးေတြ ေအးစက္ၿပီး ေလေလ်ာ့ေနတာမ်ိဳးကို မစစ္ဘဲေမာင္းရင္ ကားဘီးေပါက္ၿပီး မလိုလားအပ္တဲ့ အႏၲရာယ္ေတြ ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။
ေခတ္လြန္ေနတဲ့ ဆီစစ္၊ ေလစစ္မ်ားသံုးျခင္း
အကုန္အက်သက္သာတယ္ဆုိၿပီး ကိုယ့္ဆီမွာရွိၿပီး ဆီ စစ္၊ ေလစစ္ေတြက ျပန္သံုးလို႔ရ မွာပဲေတြးၿပီး ျပန္သံုးတာမ်ိဳးပါ။ အခ်ိန္အၾကာႀကီးတုန္းက ထုတ္ခဲ့တဲ့ပစၥည္းေတြဟာ အလုပ္ ေကာင္းေကာင္းမလုပ္ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳးရွိဖို႔လည္း လိုပါတယ္။
ဘရိတ္ကို ေဆာင့္နင္းျခင္း
အၿမဲတမ္းလိုလို ဘရိတ္ကို တအားေဆာင့္နင္းတာမ်ိဳးေတြေၾကာင့္ သတၱဳေဒါက္ေတြ၊ ဘရိတ္နင္းျပားေတြ၊ ႐ိုတာေတြ ျမန္ျမန္ပ်က္စီးေစႏိုင္တယ္လို႔ သိ ထားပါ။
စက္ျပင္ဆရာ မသံုးျခင္း
ကားတစ္ခုခုျဖစ္ၿပီဆိုရင္ ကိုယ္သိထား၊ၾကားထားတာေတြနဲ႔ တတ္ေယာင္ကား လက္တည့္စမ္းတာမ်ိဳးပါ။ နည္းနည္းနဲ႔ ၿပီးရမွာကိုကိုယ္လုပ္လိုက္မွ ပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးမႈမ်ားေအာင္လုပ္မိတတ္လို႔ စက္ျပင္ဆရာနဲ႔ျပဖို႔ ဝန္မေလးသင့္ပါဘူး။
- See more at: http://www.7daycars.com/story/263#sthash.n8XXSK4E.dpuf
No comments:
Post a Comment